GEMology

Tuesday, May 29, 2007

让我 EMO 一下

A moment of emo-ness. Pardon me.

Ok so yes after what happened yesterday... As fate would have arranged no better, I ended up retracing the route which we walked together last time. Late at night, lotsa cars, tired, ulu place, feeling slightly angry. I never imagined myself walking that route ever. I mean it's so out of Orchard Road, why would I go there for no reason. But I ended up there today, all alone this time though. Now I realised how fortunate I was to have company the last time.

缘分总是在玩弄人, 尤其是我们两个. 两年前是这样, 现在仍然是这样. 到底要玩弄到几时啦...

生日前的那一夜, 我梦见他... 那个我曾经挂念好久的他...
再次在梦镜里看见他, 感觉好开心...
梦的详情不怎么记得... 只记得有他, 有我, 还有我兴奋的心情
他交给我一封信, 读着读着, 我便从梦中清醒.
好可惜, 多希望能够在梦里呆久一些...
不知道你现在如何...
本以为已经忘了你...
其实我的心的一个小角落仍然放不下你.
真希望能再见你一面.

头发剪短了, 可以再长长
幸福失去了, 未免能找回.

生活有时阴差阳错, 你错过了一时, 就似乎错过了一生...

爱一个人不一定要拥有, 但是拥有一个人就一定要好好地爱他...

---END OF EMO POST---

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home